dissabte, 6 de desembre del 2014

Aforismes 2n ESO A

Bon dia, petits filòsofs, iniciem el gran concurs dels aforismes
Us demano que escolliu els tres millors, segons el vostre criteri, i ho escriviu a comentaris senyalant el nom de l'autor i l'ordre de preferència. La votació pot ser anònima.
Tingueu present que és convenient valorar el missatge i el disseny, i que un aforisme amb errades ortogràfiques o amb un disseny poc treballat, o una fotografia pixelada,  no hauria de tenir les mateixes possibilitats que una tasca ben acabada.
La votació finalitzarà el proper dia 18 de desembre.
Podeu participar en les dues classes, i el guanyador/a de cada una, tindrà una recompensa.
Endavant, i que guanyi el/la millor!

1. Núria Grau

2. Anaïs Alandí

3. Berta Peña

4. Ingrid Pardo

5. Hèctor Millán

6. Vicente Beltrán

7. Mark Smithson

8. Èlia Fernández

9. Omar Butt

10. Maria Piferrer

11. Carlota Farré

12. Laura Gómez

13. Mario Fornaguera

14. Abel Manzano

16. Roger Sanabre


17. Cristian Salazar

18. Clara Sánchez

19. Estel Millán

20. Rubén García

21. Aitor Ruíz




30 comentaris:

  1. Els aforismes que més m'han agradat han sigut:
    1.Núria 4.Ingrid 8.Èlia
    Clara Sánchez

    ResponElimina
  2. Gràcies Clara per ser la primera. Fes còrrer la veu entre els teus companys perquè votin siusplau. I recorda que també pots votar pels aforismes de 2n B, si ho vols
    Bon dilluns!!!!

    ResponElimina
  3. A mi m'han agradat:
    1.Elia 2.Hèctor 3.Anais
    Omar T. Butt

    ResponElimina
  4. - Ingrid
    -Carlota
    - Núria


    Sara Velasco

    ResponElimina
  5. 3:Berta
    12: Laura
    9: Omar Butt

    Sara Avilés

    ResponElimina
  6. Tots els aforismes són xulíssims! Estan molt ben fets tots! Jo voto: 1. Berta 2. Elia 3.Carlota.
    Però jo no els voto perquè siguin els millors, tots estan molt bé, sinó que els voto perquè són amb els que més m'identifico.

    ResponElimina
  7. A mi m'han agradat aquests aforismes:
    1.Núria 2.Estel 3.Roger

    Héctor Millan

    ResponElimina
  8. Els que més m'han agradat són:
    1-Cristian
    2-Omar
    3-Vicente

    Roger Sanabre

    ResponElimina
  9. Els que més m'han agradat són:

    1. Omar
    2.Mark
    3.Roger

    ResponElimina
  10. Els aforismes que més m'han agradat són:
    1.Omar Butt
    2. Cristian Salazar
    3. Laura Gómez

    Núria Grau

    ResponElimina
  11. Els aforismes que més m'han agradat són:
    1.Núria
    2.Mark
    3.Vicente

    Berta Peña

    ResponElimina
  12. A mi m'agraden:
    - Carlota
    - Vicente
    - Omar

    ResponElimina
  13. Hola Marina, el meu aforisme no hi és.

    Gràcies.
    Els que més m'han agradat són:
    Cristian Salazar
    Vicente Beltran
    Mark Smithson



    Aitor Ruiz

    ResponElimina
  14. Els que més m'han agradat són:
    -Ingrid
    -Anaïs
    -Roger

    ResponElimina
  15. Per mi els millors són:
    2. Anaïs
    4. Ingrid
    7. Mark

    ResponElimina
  16. A mi els que més m'han arribat a dins han estat:
    4.-Ingrid
    12-Laura
    2-Mark

    Patricia Cortés

    ResponElimina
  17. Els que més m'han agradat són:
    -13. Mario Fornaguera
    -6. Vicente Beltrán
    -11. Carlota Farré

    Mario Calvo

    ResponElimina
  18. A mi els que més m'han agradat són:
    - Ingrid
    - Aitor
    - Mark
    - Anaïs

    Carlota Farré

    ResponElimina
  19. Jo voto a:

    -Núria
    -Omar
    -Berta

    ResponElimina
  20. Els que més m'han agradat són:
    4.Ingrid Pardo
    1.Núria Grau
    9.Omar Butt

    Cristian Salazar

    ResponElimina
  21. per a mi els millors són:
    1r Hèctor Millan
    2na Núria Grau
    3r Omar Butt
    Abel Manzano

    ResponElimina
  22. Els que més m'han agradat són:
    -16. Roger Sanabre
    -1. Nuria Grau
    -3. Berta Peña

    Vicente Beltran

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.