dissabte, 6 de desembre del 2014

Aforismes 2n ESO B

Bon dia, petits filòsofs, iniciem el gran concurs dels aforismes
Us demano que escolliu els tres millors, segons el vostre criteri, i ho escriviu a comentaris senyalant el nom de l'autor i l'ordre de preferència. La votació pot ser anònima.
Tingueu present que és convenient valorar el missatge i el disseny, i que un aforisme amb errades ortogràfiques o amb un disseny poc treballat, o una fotografia pixelada,  no hauria de tenir les mateixes possibilitats que una tasca ben acabada.
La votació finalitzarà el proper dia 18 de desembre.
Podeu participar en les dues classes, i el guanyador/a de cada una, tindrà una recompensa.
Endavant, i que guanyi el/la millor!

1. Sara Velasco

2. Andrea Villegas

3. Iris Galvez

4. Biel Aragonès

5. Marta Carrascal

6. Guillem Farré

7. Pol Soto

8. Ethan López

9. Pol Andreu

10. Maria del Mar Ubach

11. Patrícia Cortés

12. Mar Sanz

13. Mario Calvo

14. Víctor Jara

15. Marina Molas

16. Cora Bao

17. Sara Avilés

18. Alejandro Gálvez

19. Marc Totusaus

27 comentaris:

  1. A mi m'agradan:
    - 13. Mario Calvo.
    - 2. Andrea Villegas.
    - 12. Mar Sanz.

    Marina Molas

    ResponElimina
  2. -2. Andrea Villegas
    -17. Sara Avilés
    -13 Mario Calvo

    Sara Velasco

    ResponElimina
  3. Jo voto a:
    4. Biel Aragonés
    13.Mario Calvo
    1. Sara Velasco

    ResponElimina
  4. Jo voto a:
    1. Sara Velasco
    3.Iris Gálvez
    7. Pol Soto

    Sara Avilés

    ResponElimina
  5. Jo voto a:
    12- Mar Sanz
    19- Marc Totusaus
    09- Pol Andreu

    ResponElimina
  6. Els que més m'han agradat són:

    1. Iris
    2. Marc
    3.Alejandro

    ResponElimina
  7. 1) Mario Calvo 2) Alejandro Gálvez 3) Cora Bao
    Abel Manzano

    ResponElimina
  8. 1. Sara Velasco
    19. Alejandro
    9. Pol Andreu

    ResponElimina
  9. Els meus preferits són:
    4) Biel Aragonès
    6) Guillem Farré
    15) Marina Molas

    ResponElimina
  10. A mi els que més m'han agradat són:
    3. Iris
    10. Maria del Mar
    13. Mario C.

    ResponElimina
  11. A mi els que més m'han agradat són :
    13. Mario Calvo
    9. Pol Andreu
    6. Guillem Farré

    Mar Requena

    ResponElimina
  12. A mi els que més m'agraden són:
    10.Maria del Mar
    15, Marina Moles
    16.Cora Bao

    Andrea Villegas

    ResponElimina
  13. Els meus preferits són:
    13. Mario Calvo
    4.Biel Aragonès
    9.Pol Andreu

    Victor Jara

    ResponElimina
  14. Els que més m'han agradat són:
    1. Sara
    13. Mario
    18. Alejandro

    ResponElimina
  15. A mi m'han agradat :

    10.Maria del Mar
    1. Sara Velasco
    13. Mario Calvo

    ResponElimina
  16. Jo crec que els millors són:
    3.Iris
    13. Mario C.
    4. Biel

    ResponElimina
  17. Els meus vots són:
    -18. Alejandro Gálvez
    -8. Ethan López
    -12. Mar Sanz

    ResponElimina
  18. Els que més m'agraden són:
    2.Andrea
    14. víctor
    15. Marina

    Mª del Mar Ubach

    ResponElimina
  19. Els que més m'han agradat han sigut:
    8. Ethan López
    19. Marc Totusaus
    6.Guillem Farre

    Mar Sanz

    ResponElimina
  20. 11 Patrícia Cortés
    13 Mario Calvo
    3 Iris Gálvez

    Pol Soto

    ResponElimina
  21. -18. Alejandro Gálvez
    -1. Sara Velasco
    -6. Guillem Farré

    ResponElimina
  22. La Marina m'ha donat permís per votar i encara que vagi a 6è la meva tria és:
    3.Iris
    1.Sara
    7.Pol S.

    Nora Salvans

    ResponElimina
  23. la meva elecció és:

    3.Iris
    6. Guillem
    13. Mario Calvo

    Alex Balasch

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.